رد: انا بفكر ابطل اكتب واعتزل من المنتدي محدش بيعبر مواضيعي وبتعب فيها
عيب انت منور المنتدي بمواضيعك الي تعتبر موسوعه
__________________
ان خانتك قيم المبادئ فاحرص ان لا تخونك قيم الرجوله
عايش في اكبر سجن بس من جوايا حر
مهما راحت روح الفكره مش هتموت
الحريه مش كلام الحرية طلعت اوهام
 كيرو
|