رد: انا بفكر ابطل اكتب واعتزل من المنتدي محدش بيعبر مواضيعي وبتعب فيها
قررت ان تتنحى عن اى منصب رسمى واى دورا فى الاشراف وان تعود الى صفوف الاعضاء تؤادى نقدك معها
هو ده قرارك بزمتك ده اسمه كلام منتظر ان احنا ننزل بمظاهرات ولا ايه العمليه نايمة على الكل كلنا زعقنا ملوش لزمة الكلام ده
التعديل الأخير تم بواسطة elmasrey123 ; 13-07-18 الساعة 11:32 PM
|