رد: انا بفكر ابطل اكتب واعتزل من المنتدي محدش بيعبر مواضيعي وبتعب فيها
باشا مع احترامى لحضرتك انت يعتبر المشرف الوحيد اللى بتكتب كلام فى الصميم كلام ملوش علاقه بالصيد وما شابه كلام سياسى واستراتيجى فافتخر بذلك حتى وان كنت تفيد فئه قليله من قراء مواضيعك فافتخر بما تكتب
|