13-07-19, 11:36 PM
|
#1
|
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: اسكن اينما وجدت الحياه
المشاركات: 4,701
معدل تقييم المستوى: 431
|
نفسك فى ايه وليه
السلام عليكم
نفسك فى ايه وليه
نفسك فى سلاح ايه تمسكه وليه اخترت ده بالذات سواء كان صوت او حى
انا عن نفسى لو طلعت رخصة نفسى اجيب مسدس كولت 1911 انا بموت فى الشكل ده والموديل ده بحس فيه بالعراقة والتاريخ


انته بقه نفسك فى ايه وليه
|
|
|