13-07-19, 11:47 PM
|
#3
|
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: اسكن اينما وجدت الحياه
المشاركات: 4,701
معدل تقييم المستوى: 431
|
رد: نفسك فى ايه وليه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel
جلوك 17 او جلوك 19 او كراكل الاماراتى
من افضل المسدسات الى شوفتها فى حياتى و انضفها
|
ربنا يرزقك بالى فى بالك
|
|
|