اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel
انا فى بالى حاجات كتير والله يا مصري بس ربنا يكرم
ادعيلى يا مصري يمكن ربنا يستجيبلك و انتا مظلوم من الى اجنا بنعملة فيك ههههههههه
|
هههههههههههه مه انا بدعى عليكم بقالى سنتين من يوم مادخلت المنتدى ومفيش حاجة بتحصل ههههههههههه