الموضوع
:
نفسك فى ايه وليه
عرض مشاركة واحدة
13-07-20, 12:01 AM
#
10
besho
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jan 2012
المشاركات: 1,270
معدل تقييم المستوى:
91
رد: نفسك فى ايه وليه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123
ايه السبب طيب وبالذات الدهبى
شكله حجمه و ادائه روعه وشوفتو مع عسكري في فيلم اجنبي فرقع بيه دبابه و من ساعتها و انا موهم بيه
__________________
ان خانتك قيم المبادئ فاحرص ان لا تخونك قيم الرجوله
عايش في اكبر سجن بس من جوايا حر
مهما راحت روح الفكره مش هتموت
الحريه مش كلام الحرية طلعت اوهام
كيرو
besho
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى besho
البحث عن كل مشاركات besho