اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel
بتدعى علينا !! نورت الاشراف اليومين دول يا مصري و باين البان وحشك اووووى 
|
لا ياحبيبى ده كان زمان انته اه صحيح مانته كنت غايب بقالك فترة انا معايا 3 حمايات على المنتدى واحدة من هشام سمير والتانية من عم محمد محمود والاولى والاهم الى قبل كل دول ربنا سبحانه وتعالى
خلاص معدش ليك اكل عيش معايا فى السكة دى ههههههههه