الموضوع
:
نفسك فى ايه وليه
عرض مشاركة واحدة
13-07-20, 12:09 AM
#
16
besho
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jan 2012
المشاركات: 1,270
معدل تقييم المستوى:
91
رد: نفسك فى ايه وليه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123
متسيب الراجل ياعم هو حر انته كمان هتناقشة فى احلامه حاجة غريبه ياخى والله متسيبو الناس تحلم مش كفايه حلوان بقه ب40 الف
40الف ليه يا عم هو احنا كفره ميمس استايل
__________________
ان خانتك قيم المبادئ فاحرص ان لا تخونك قيم الرجوله
عايش في اكبر سجن بس من جوايا حر
مهما راحت روح الفكره مش هتموت
الحريه مش كلام الحرية طلعت اوهام
كيرو
besho
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى besho
البحث عن كل مشاركات besho