الموضوع
:
نفسك فى ايه وليه
عرض مشاركة واحدة
13-07-20, 12:37 AM
#
17
loverlover
عضو مميز جداً
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 2,884
معدل تقييم المستوى:
333
رد: نفسك فى ايه وليه
s&w 500
السبب انى من عشاق مسدسات الساقية دة أولا .. ثانيا مسدس له هيبته ( مدمر )
__________________
http://im34.gulfup.com/JKTwd.jpg
loverlover
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى loverlover
زيارة موقع loverlover المفضل
البحث عن كل مشاركات loverlover