عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-07-20, 12:40 AM   #18
besho
صياد قديم
 
الصورة الرمزية besho
 
تاريخ التسجيل: Jan 2012
المشاركات: 1,270
معدل تقييم المستوى: 91
besho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدىbesho من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: نفسك فى ايه وليه

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loverlover مشاهدة المشاركة
s&w 500



السبب انى من عشاق مسدسات الساقية دة أولا .. ثانيا مسدس له هيبته ( مدمر )

ده مسدس هجومي مينفعش يترخص اسف علي الاحباط ماهو الحال من بعضه انا نفسي فديزرت ايجيل
__________________
ان خانتك قيم المبادئ فاحرص ان لا تخونك قيم الرجوله



عايش في اكبر سجن بس من جوايا حر



مهما راحت روح الفكره مش هتموت


الحريه مش كلام الحرية طلعت اوهام




كيرو
besho غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس