الموضوع
:
نفسك فى ايه وليه
عرض مشاركة واحدة
13-07-20, 12:41 AM
#
17
loverlover
عضو مميز جداً
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 2,884
معدل تقييم المستوى:
333
رد: نفسك فى ايه وليه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة besho
ده مسدس هجومي مينفعش يترخص اسف علي الاحباط ماهو الحال من بعضه انا نفسي فديزرت ايجيل
مافيش احباط ولا حاجة يامعلم .. احنا في مصر
__________________
http://im34.gulfup.com/JKTwd.jpg
loverlover
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى loverlover
زيارة موقع loverlover المفضل
البحث عن كل مشاركات loverlover