الموضوع
:
نفسك فى ايه وليه
عرض مشاركة واحدة
13-07-20, 12:44 AM
#
20
besho
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jan 2012
المشاركات: 1,270
معدل تقييم المستوى:
91
رد: نفسك فى ايه وليه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loverlover
مافيش احباط ولا حاجة يامعلم .. احنا في مصر
انا نفسي فديزرت ايجل بيقولو هجومي هجومي ايه يا كفره انا عندي صاحبي سافر امريكا و عندو 2زيج زاور و واحده m16 وانا هنا خايف امسك مسدس الصوت
__________________
ان خانتك قيم المبادئ فاحرص ان لا تخونك قيم الرجوله
عايش في اكبر سجن بس من جوايا حر
مهما راحت روح الفكره مش هتموت
الحريه مش كلام الحرية طلعت اوهام
كيرو
besho
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى besho
البحث عن كل مشاركات besho