13-07-20, 01:00 AM
|
#27
|
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: اسكن اينما وجدت الحياه
المشاركات: 4,701
معدل تقييم المستوى: 431
|
رد: نفسك فى ايه وليه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loverlover
s&w 500
السبب انى من عشاق مسدسات الساقية دة أولا .. ثانيا مسدس له هيبته ( مدمر )
|
لا بجد زواق وبتعرف تختار
|
|
|