13-07-20, 01:02 AM
|
#21
|
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: اسكن اينما وجدت الحياه
المشاركات: 4,701
معدل تقييم المستوى: 431
|
رد: نفسك فى ايه وليه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة besho
انا نفسي فديزرت ايجل بيقولو هجومي هجومي ايه يا كفره انا عندي صاحبي سافر امريكا و عندو 2زيج زاور و واحده m16 وانا هنا خايف امسك مسدس الصوت
|
بلاش اسرائيلى
|
|
|