عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-07-21, 10:51 PM   #1
Angel
عضو مميز
 
الصورة الرمزية Angel
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى: 302
Angel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدىAngel عميد بالمنتدى
Smile "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى

بسم الله الرحمن الرحيم

طبعا احنا كلنا لاحظنا فى الفترة الاخيرة كمية ركوود لم اشهدها على المنتدى من يوم ما دخلتة لحد هذة اللحظة !! بصراحة انا مستغرب مش فاهم فى اية فى المنتدى و فين الناس !!!

انا بتكلم بصفتى عضو فى اسرة المنتدى مش اداري او مراقب فى المنتدى بالعكس زىى زى اى عضو يسعى الى ان المنتدى يكون افضل لان النتدى دة يعتبر بيتى التانى و عرفت من خلالة ناس يشهد الله انى بحبهم زى ميكونو اخواتى او ناس بعتبرها اباء ليا

عايزين بقة نعمل دعوة حلوة بمناسبة الشهر الكريم

كل واحد فينا يعرف ناس على المنتدى كتييير بقالهم فترة مختفيين


طب اية رائيك لو مسكت تليفونك و تتصل بالناس دى او لو على النت تقولهم كل سنة و انتم طيبين و محدش بيشوفكو لية واحشنا عايزين نشوفكو يا جماعة و انا اول واحد هيشارك معاكم

منهم بتسئل على الناس و منهم بتساهم فى زيادة النشط فى المنتدى

يالا و لكل عضو هيساهم معانا تقييم منى و الى يحب يقيم من الادارة الف خير و بركة

تحياتى
Angel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس