عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-07-21, 10:58 PM   #2
loverlover
عضو مميز جداً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 2,884
معدل تقييم المستوى: 333
loverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى loverlover
افتراضي رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى

ياريت ياهاشم والله .. لان بجد فيه ناس كتييييييييييييييييييير احنا مفتقدينهم
واتمنى عودتهم للمنتدى تاني ومشاركتهم معانا من جديد
وانا عن نفسي هحاول اتواصل مع الناس اللى اعرفهم على أد ماقدر
وأؤيد فكرتك تماماً .. وفي إنتظار مشاركة بقية الأعضاء الكرام
loverlover غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس