اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة loverlover
ياريت ياهاشم والله .. لان بجد فيه ناس كتييييييييييييييييييير احنا مفتقدينهم
واتمنى عودتهم للمنتدى تاني ومشاركتهم معانا من جديد
وانا عن نفسي هحاول اتواصل مع الناس اللى اعرفهم على أد ماقدر
وأؤيد فكرتك تماماً .. وفي إنتظار مشاركة بقية الأعضاء الكرام
|
تسلم يا معلم و منور و والله كان بودى اديك تقييم بس هو الى مش عايز هههههههه
عايزين نرجع بالمنتدى تانى بقة