عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-07-21, 11:03 PM   #4
loverlover
عضو مميز جداً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 2,884
معدل تقييم المستوى: 333
loverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى loverlover
افتراضي رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Angel مشاهدة المشاركة
تسلم يا معلم و منور و والله كان بودى اديك تقييم بس هو الى مش عايز هههههههه
عايزين نرجع بالمنتدى تانى بقة
ان شاء الله ياصديقي
انا والله بحاول اعمل مواضيع كتيييييييييييير
بس للأسف بيحبطنى عدم الردود
يعنى الموضوع يبقى طالع عيني فيه
والاقي 100 مشاهدة ومافيش ولا رد واحد
حاجة بجد بتخلي الواحد هيتشل

ان شاء الله نحاول نرجع بالمنتدى تاني ياهاشم بك
وبمساعدة الجميع ان شاء الله

وبالنسبة للتقييم ياعم وصل
loverlover غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس