اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Angel
تسلم يا معلم و منور و والله كان بودى اديك تقييم بس هو الى مش عايز هههههههه
عايزين نرجع بالمنتدى تانى بقة
|
ان شاء الله ياصديقي
انا والله بحاول اعمل مواضيع كتيييييييييييير
بس للأسف بيحبطنى عدم الردود
يعنى الموضوع يبقى طالع عيني فيه
والاقي 100 مشاهدة ومافيش ولا رد واحد
حاجة بجد بتخلي الواحد هيتشل
ان شاء الله نحاول نرجع بالمنتدى تاني ياهاشم بك
وبمساعدة الجميع ان شاء الله
وبالنسبة للتقييم ياعم وصل