رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
و الله يا هاشم . حال البلد هو اللى مخلى الوضع كده
و مش فى المنتدى بس لا ده على كل المستويات حتى فى البيت و الشغل و الشارع
بس ان شاء الله انا متوقع ان اللى جاى خير على المنتدى و البلد كلها بأذن الله
__________________
http://img849.imageshack.us/img849/600/o642.jpg اللهم لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك و عظيم سلطانك
|