اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.shady
و الله يا هاشم . حال البلد هو اللى مخلى الوضع كده
و مش فى المنتدى بس لا ده على كل المستويات حتى فى البيت و الشغل و الشارع
بس ان شاء الله انا متوقع ان اللى جاى خير على المنتدى و البلد كلها بأذن الله
|
ان شاء الله خير و مع بعض الدنيا هتمشى