رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
تسمحولى بقى اقول وجهه نظرى بكل صراحه يا جماعه
انا حديث فى المنتدى ولكن المنتدى هنا مليء باعضاء كتير جدا تشرف انك تبقى عارف ناس زى دى كل الحكايه مع احترامى لكل القائمين على المنتدى فيه بعض ناس فى الإدارة بتاعه المنتدى بتبقى السبب فى ان كتير يعزف عن الدخول انا بقول وجهه نظرى بكل صراحه
ان اريد الا الاصلاح
|