اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abo amar
تسمحولى بقى اقول وجهه نظرى بكل صراحه يا جماعه
انا حديث فى المنتدى ولكن المنتدى هنا مليء باعضاء كتير جدا تشرف انك تبقى عارف ناس زى دى كل الحكايه مع احترامى لكل القائمين على المنتدى فيه بعض ناس فى الإدارة بتاعه المنتدى بتبقى السبب فى ان كتير يعزف عن الدخول انا بقول وجهه نظرى بكل صراحه
ان اريد الا الاصلاح
|
قصدك مين قولى مين الى مخليك متدخلش وانا والله افطره عندى واحلى له بقه هههه