رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
والله انا بقول رائيى بكل صراحه واذكر على سبيل المثال وليس الحصر انى مره عملت موضوع بتكلم فيه عن سياسه الحكام العرب
بمجرد ما عملت الموضوع وتعبت فيه بتاع ساعه بكتب فيه واستشهد ببعض ايات من القرآن الكريم علشان اعمل موضوع شامل وبصراحه كان موضوع رائع ومن وجهه نظرى لا يتعلق بالسياسه من قريب او بعيد الكلام ده كان ابل الثوره وبعد خمس دقائق من كتابه الموضوع واصداره الموضوع اتحذف اتحذف ليه يا ناس يا إدارة قالك علشان السياسه سياسه ايه الموضوع ملهوش علاقه بالسياسه خالص الموضوع يتعلق بالعدل فقط بس من منظور الحكم عند العرب والامراء بس بشكل مفسر وجميل المهم اتمسح وعرفت ان فيه اخ فى الاداره اللى مسحه ماشى يا سيدى دخلت بقوله مسحته ليه لاقيته بيتكلم معايا باسلوب زى ما يكون انا كتبته فى الجرنان عنده وانا شغال فراش اسلوب مش قادر اوصفه عموما عرفت انو اخ كريم عنده 22 سنه يعنى فرق بينى وبينه 12 سنه ومع ذلك قولتله انا اسف مش هكتب سياسه تانى وده احتراما لسنى اللى هو 33 سنه فعيب انى اخش فى مهاترات علشان موضوع فى منتدى واذ بقى بعض ايام الاقى الشخص اللى فى الاداره ده هارى الدنيا مواضيع فى السياسه ولا حد بيقوله بتعمل ايه وبيخبط وزى الفل وبيتكلم فى السياسه صريح فين طيب يا جدعان حد يقول حد يتكلم مفيش نعمل موضوع بره العرض المثبت بعد خمس دقايق يتمسح يقولك اصل الموضوع تجارى الاخ بتاع الاداره يعمل موضوع تجارى واكتر من سلعه ميتمسحش فيه ايه برده مش عارف اول طريق النجاح العدددددددددددددددددددددددل
|