الموضوع
:
"شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
عرض مشاركة واحدة
13-07-22, 01:28 AM
#
29
abo amar
صياد قديم
اوسمتي
مجموع الاوسمة
: 1
تاريخ التسجيل: Feb 2013
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,131
معدل تقييم المستوى:
80
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
يبنى انا بعررررف الناس علشان تفهم ايه اللى بيتم علشان يعرفو ان نجاح المنتدى يتوقف على شويه اجراءات اولهم الاداره
abo amar
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى abo amar
البحث عن كل مشاركات abo amar