13-07-22, 01:29 AM
|
#23
|
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Feb 2013
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,131
معدل تقييم المستوى: 80
|
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123
ماخلاص يابو عمار انته جاى تصفى حسابات ولا ايه مفيش اى نفحة كده ولا حاجة من الى انته كنت بتتكلم عنه عندى
|
فيه كل حاجه عيونى
|
|
|