الموضوع
:
"شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
عرض مشاركة واحدة
13-07-22, 01:29 AM
#
30
elmasrey123
صياد قديم
اوسمتي
مجموع الاوسمة
: 1
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: اسكن اينما وجدت الحياه
المشاركات: 4,701
معدل تقييم المستوى:
431
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abo amar
يبنى انا بعررررف الناس علشان تفهم ايه اللى بيتم علشان يعرفو ان نجاح المنتدى يتوقف على شويه اجراءات اولهم الاداره
مه هما سمعو كلامك قبل ماتقوله وطيرونى ههه
__________________
elmasrey123
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى elmasrey123
البحث عن كل مشاركات elmasrey123