اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123
مه هما سمعو كلامك قبل ماتقوله وطيرونى ههه
|
اى منظومه بتتعامل مع افراد وبتنجح لازم القائمين عليها يعرفو ان سر نجاح المنظومه دى هم الافراد اللى بيخشوها يعنى اى موقع جوجل ده لو مصر قعدت شهرين متخشش جوجل هيبقى هو جوجل وفيس بوك لو الناس قعدت شهر متخشش فيس بوك هيبقى هو فيس بوك لازم الكل يعرف ان الافراد هم اول سبب النجاح ياتى من بعده بقى الاداره لكن الاداره بدون افراد مش هتنجح