الموضوع
:
"شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
عرض مشاركة واحدة
13-07-22, 09:43 AM
#
18
Angel
عضو مميز
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى:
302
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123
الواحد عمال يتصل بالناس محدش معبره
تسلم ياعم هاشم
ههههههههههه يا مصري نفسى اعرف بتعمل اية للناس عشان تحبك كدة
Angel
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى Angel
زيارة موقع Angel المفضل
البحث عن كل مشاركات Angel