اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abo amar
تسمحولى بقى اقول وجهه نظرى بكل صراحه يا جماعه
انا حديث فى المنتدى ولكن المنتدى هنا مليء باعضاء كتير جدا تشرف انك تبقى عارف ناس زى دى كل الحكايه مع احترامى لكل القائمين على المنتدى فيه بعض ناس فى الإدارة بتاعه المنتدى بتبقى السبب فى ان كتير يعزف عن الدخول انا بقول وجهه نظرى بكل صراحه
ان اريد الا الاصلاح
|
بص يا باشا انا مش هقولك احنا ناس حلوة و الادارة بنت نااس و كيوت
انا هقولك ان فى لائحة قوانين فى المنتدى انا كمشرف و اداري بلتزم بيها قبلك و قبل اى عضو
يعنى القوانين بتطبق علينا قبل ما تطبق عليك و يمكن كمان احنا اكتر عشان احنا فى الواجهة
القوانين و القواعد دى تم وضعها للمحافظة على السلوك و الود بين الاعضاء ميبقاش فى مشادات او الفاظ خارجة او مشحانات عايز بقة تتكلم مع حد فى السياسة اليومين دول حاجة من الاتنين ياما تطلعو فى ناحية واحدة ياما هتضربو بعض
لو حضرتك شايف ان فى مضرف حذفلك موضوع و انتا شايف انك مظلوم فى الموضوع دة تقدر تقدم شكول للادارة فى قسم المقترحات و الشكاوى و هيتم النظر فيها طبعااا
تحياتى