الموضوع
:
"شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
عرض مشاركة واحدة
13-07-22, 10:20 AM
#
33
Angel
عضو مميز
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى:
302
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hogan
معاك قلبا وقالبا ولكنك عارف ظرف العمل الصعبه فى احوال البلد دى عامله ازاى والواحد على قد ميقدر بيتواجد ونحن فى خدمه منتدانا دائما
ربنا يباركلك يا عمناا و يشرفنا وجودك الكريم طبعااا
Angel
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى Angel
زيارة موقع Angel المفضل
البحث عن كل مشاركات Angel