اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mbadr
فكره رائعه يا هاشم وتم تنفذها بالفعل ولكن الحاله ده على كافة المستويات بسبب حال البلد ربنا يصلح الحال تحياتى
|
يا جدعان احنا فى حالة فوضى عاملة فى المجتمع يعنى المفروض احنا نبقى شغالين اكتر من العادى لاننا نعتبر منتدى يهتم بطرق الدفاع عن النفس و الصيد فى وقت واحد