الموضوع
:
"شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
عرض مشاركة واحدة
13-07-22, 10:23 AM
#
19
elmasrey123
صياد قديم
اوسمتي
مجموع الاوسمة
: 1
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: اسكن اينما وجدت الحياه
المشاركات: 4,701
معدل تقييم المستوى:
431
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel
ههههههههههه يا مصري نفسى اعرف بتعمل اية للناس عشان تحبك كدة
ولا بعملهم اى حاجة ههههههههههه
انا بتصل بمحمد سعيد من امبارح مش راضى يرد على
__________________
elmasrey123
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى elmasrey123
البحث عن كل مشاركات elmasrey123