الموضوع
:
"شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
عرض مشاركة واحدة
13-07-22, 10:33 AM
#
39
Angel
عضو مميز
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى:
302
رد: "شير فى الخير" دعوة الى انعاش المنتدى
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmasrey123
ياهاشم انا السبب فى الموضوع الى هو عمله واتسبب فى الفلم من البداية هو تليفونه بيرن بس مش بيرد
اسمع منى انا مش هضحك عليك هو اختلاف بينة و بين الادارة بس
Angel
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى Angel
زيارة موقع Angel المفضل
البحث عن كل مشاركات Angel