الموضوع
:
نفسك فى ايه وليه
عرض مشاركة واحدة
13-07-22, 12:07 PM
#
35
fishtic
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Oct 2011
المدينه: The Forbiden Kingdom
المشاركات: 1,344
معدل تقييم المستوى:
59
رد: نفسك فى ايه وليه
انا نفسي ومنى عيني ف الحتة الاسطورة دي مارك 23 انتاج شركة هكلر&كوخ
h&k Mark 23
حاجة وهم ولا الخيال
كلام تاني وتالت ورابع وخامس
والمااااااني
غير دي انا من عشاق الجلوك
__________________
✔ Professional Hunter Vertified ║▌│█│║▌║││█║▌║▌▌
لــــــــــافـــيــنــي ســـلــاح وعــد الجـــثــث
fishtic
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى fishtic
البحث عن كل مشاركات fishtic