اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fishtic
انا نفسي ومنى عيني ف الحتة الاسطورة دي مارك 23 انتاج شركة هكلر&كوخ
h&k Mark 23
حاجة وهم ولا الخيال
كلام تاني وتالت ورابع وخامس
والمااااااني
غير دي انا من عشاق الجلوك
|
يارب ادى كل واحد فى الموضوع ده الى عايزة الا رامى
اديله بزياده



