[quote=dr_mohasan;518063]
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة killmoretime
[size="4"][color="blue"]
لم يتم عمل اى تعديل على البندقية سوى حاجات فنية بسيطة لتقليل صوت البندقية
ياريت توضيح هذا التعديل
|
يا دكتور هو يقصد القطعة الفايبر الامامية الموضوع عليها النشان الامامي للبندقية ودي في ناس بتغيرها لامتصاص قوة الصوت
والاستاذ / عادل عبده عارفها وبيعملها