13-07-28, 01:49 AM
|
#6
|
|
الادارة العليا
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المدينه: مصر ام الدنيا
المشاركات: 3,848
معدل تقييم المستوى: 568
|
رد: كرال نمرة 2 + جراب
[quote=وليد سالم;518070]
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohasan
يا دكتور هو يقصد القطعة الفايبر الامامية الموضوع عليها النشان الامامي للبندقية ودي في ناس بتغيرها لامتصاص قوة الصوت
والاستاذ / عادل عبده عارفها وبيعملها
|
الكاتم يعنى!!!!!!!!!
__________________
سبحان الله و بحمدة سبحان الله العظيم
|
|
|