[quote=dr_mohasan;518063]
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة killmoretime
[size="4"][color="blue"]
لم يتم عمل اى تعديل على البندقية سوى حاجات فنية بسيطة لتقليل صوت البندقية
ياريت توضيح هذا التعديل
|
التعديل ليس الكاتم لانة كما مبين فى الصورة لا يوجد كاتم
الموضوع انك تفك البندقية وتملى الفراغات اللى فى الدبشك سواء بقطن وتكبسة كويس دة بالنسبة للجزء لمخدة الدبشك و تحت الكانون وفى اخر الكانون بنوع من السفنج المقوى اللى هوة لونة ابيض لو اشتريت وش موبايل بيبقى جاى معاة وتقص على اد المقاسات ودة عن تجربة قلل صوت البندقية بنسبة كبيرة