الموضوع
:
إبرة إيكول جيكال
عرض مشاركة واحدة
13-07-29, 01:11 PM
#
5
elmasrey123
صياد قديم
اوسمتي
مجموع الاوسمة
: 1
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: اسكن اينما وجدت الحياه
المشاركات: 4,701
معدل تقييم المستوى:
431
رد: إبرة إيكول جيكال
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarekvb
هى المشكلة دائمة يعنى مع كل ترجيع للاجزاء المسدس بيضرب ؟ ولا احيانا ؟
دى الابره ياحج طارق مفبش فصال وممكن تكون اتنت لبرة ومعلقه مش راضيه تدخل فكل مايجى يسحب الاجزاء وترجع تخبط فى كعب الطلقه فاتضرب
__________________
elmasrey123
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى elmasrey123
البحث عن كل مشاركات elmasrey123