اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابومسلم2005
انا بهزر معاك انا كنت فى الشؤون المعنوية فى الجيش وكانت الملمات دى كلها بتجيلى فى المجلات العسكرية وانا كنت المسؤل عن توزيعها وكنت اقرؤها كاملة واكثر من مرة فاضي بقا وقاعد فى الجامع
|
طيب متجبلنا كام غدد ولا تكتب معلومات من المجلات وتظبطنا