اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة avokato
والصواريخ الي جوا سينا صواريخ داخليه وضعيفه مش بالستيه ممكن الرادار يلقطها بس مفيش الوقت انه يحرك الدفاع الجوي ناجيته يعني انت جوه بيتك عايز تامن نفسك من اي حد هتحط جرينوف عند مدخل البيت وورا وفوق ولا هيبقي قدام باب المطبخ والتحت السرير مثلا ياريت تكون وصلك قصدي
|
وصل ياباشا أنا كنت بوضح للأستاذ pooforever_2010 اللى انا فاهمه