اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عادل عبده
السلام عليكوم ..الصوره التانيه ديه بتاعتى ومتصورها عند صديقى احمد روك ...ياريت يبقى فى مصداقيه وشكرا
|
نصيحة لأخى "نسر مصر" , كدة حضرتك بتحاول اقناع المشترى إن البندقية متجربة و مظبوطة و بتصطاد على خلاف الحقيقة
لو ليك صور صيد بيها حطها فى الموضوع ولو مافيش يبقى خلاص بيعها على كدة والمشترى يجربها و هو و نصيبه
رجاء من حضرتك أو من الإدارة حذف هذه الصورة و مراعاة المصداقية الكاملة حتى يكون البيع حلالاً خالصاً بدون أى شبهة