اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة thelegnedkiller
ههههههههههههههههههه
والله صح
احلي تقييم لابن حضرتك
وربنا يخليهولك
|
ربنا يخليك والله وانا لسه بسمع الاغنيه لقيته حكالى الموقف كله من ساعه توم لما كان بيغنيها وجيرى نايم وقام ضربه وكمل الاغنيه هههههه
تحياتى