رد: نفســى نرجــع كلنــا نحب بعــض زى زمـــااااااااان كتاب كيف تعرف المصري بدون معلم
بصو بقا كدا يا مسيحين
احنا ما نقدرش ننكرش انكمو عملتو معانا دور واجب وصمتو معانا يوم الجمعه
بس طبعا بقى ما تحلموش اننا هنصوم معاكم
لأ خالص لغاية هنا واستوب بقى
إحنا كفاية علينا رمضان والكام يوم اللى بنصومهم ف السنة
ممكن مثلا لو عندكم يوم بتاكلو فيه زفر كتير نشارككم فيه ونبقى ردينا الواجب
انما نصوم معاكم .. ف اقولك فكك منى يا برنس
اه كنت هنسى
كل سنة وانتو طيبين
ياللو بقى بالدور عيدو عليا واحد واحد اقل من عشين جنيه مش واخد
__________________
يا أيــهُا الرآجونْ مِنْهُ شَفاعَة , صَلوا عَليه وسَلموا تسَليمْـــــــا
|