عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-08-07, 05:01 PM   #1
احمد فتحي
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الاسكندريه
المشاركات: 700
معدل تقييم المستوى: 24
احمد فتحي حائز على اهتمام المنتدىاحمد فتحي حائز على اهتمام المنتدىاحمد فتحي حائز على اهتمام المنتدىاحمد فتحي حائز على اهتمام المنتدىاحمد فتحي حائز على اهتمام المنتدىاحمد فتحي حائز على اهتمام المنتدىاحمد فتحي حائز على اهتمام المنتدىاحمد فتحي حائز على اهتمام المنتدىاحمد فتحي حائز على اهتمام المنتدىاحمد فتحي حائز على اهتمام المنتدىاحمد فتحي حائز على اهتمام المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى احمد فتحي
افتراضي رد: ملخص مناوره النجم الساطع مع امريكا والفتي بتاع ان الطيران بتاعنا ميقدرش يضربهم عشان بيعرفهم اصدق

ياكبير الكلام ده بجد ومش خرافات شأت ام ابيت انا قرأتها في كتاب
للواء حرب
بس مش فاكر اسمه
ولو ليك حد في الجيش اسأله
اولا في حاجه اسمها جهاز تحهكم
الجهاز التحكم ده حضرتك بيبقي معموله شفره بسلاح معين
يعني علي سبيل المثال
لو انتا شاري صواريخ كروز مثلا من امريكا
وجيت توجه الصاروخ نحيه هدف امريكي مش هتضرب ليه
لان هناك شفره متعرفه علي السلاح المريكي
وفي بعض الاسلحه الي بيتم تغير شفرتها وفي اسلحه طبعا لا
خلاصه الكلام
متستهونش بعدوك
لانه عمره ماهيديك سلاحه علشان تموته بعد كام سنه
العيب عالينا احنا اصلا
__________________
احمد فتحي
احمد فتحي غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس