رد: حد شاف ده قبل كدة ؟؟؟
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adel152
شكله جميل لكن مشكلته ان حيازته بقضيتين القضية الاولى سلاح نارى بدون ترخيص والقضية الثانية حيازة سلاح ابيض.
|
اهاهاااهاهاهاهاهاا. يعنى اكده ميت و اكده ميت
__________________
http://img849.imageshack.us/img849/600/o642.jpg اللهم لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك و عظيم سلطانك
|