ملخص حدوته طياره بدون طيار تضرب هدف في عمق سيناء
الظاهر والله اعلم ان مصر حزرت اسرائيل وطلبت منها تقفل مطار تل ابيب عشان فيه صواريخ بعيده المده اتنصبت في قاعده صواريخ في سينا وفيه صواريخ محموله كتفا مداها 70 كليو حديثه اسرائيل قفلت المطار فعلا وان طياره تخش تضرب عمق سينا حاجه من اتنين ياما الصواريخ كانت هتنضرب في لحظتها ودي عسكريا هيمشوها دفاع عن النفس او بالتنسيق مع مصر مع اني محبش تنسيق مع مصر او الطياره مصريه اصلا مش اسرائيليه وخاصتا ان مصدر الخبر سويلم مراسل الحظيره الي قال انه شاهد عيان وشاف بنفسه الحادثه وحدد ان الطياره بدون طيار وانها اسرائيليه وان الي ماتوا خمسه وبالصدفه كان معدي جمب قاعده للجهاديين فيها صواريخ ههههههههههههههههه ولو فيه اي تفاصيل تانيه هرفعها ولكل حبايبي مشرفي المنتدي المووضوع قانون
دولي وعسكري وفي القسم العسكري
__________________
يا أيــهُا الرآجونْ مِنْهُ شَفاعَة , صَلوا عَليه وسَلموا تسَليمْـــــــا
|