عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 13-08-10, 03:14 PM   #12
avokato
مشرف قسم التسليح المصري و العالمي

اوسمتي

 
الصورة الرمزية avokato
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: شبرا مصر
المشاركات: 3,610
معدل تقييم المستوى: 276
avokato عميد بالمنتدىavokato عميد بالمنتدىavokato عميد بالمنتدىavokato عميد بالمنتدىavokato عميد بالمنتدىavokato عميد بالمنتدىavokato عميد بالمنتدىavokato عميد بالمنتدىavokato عميد بالمنتدىavokato عميد بالمنتدىavokato عميد بالمنتدى
افتراضي رد: ملخص حدوته طياره بدون طيار تضرب هدف في عمق سيناء

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohasan مشاهدة المشاركة
موضوع الغارة الاسرائيلية ده يعتبر كارثة بكل المقاييس سواء تم بعلم الجيش المصرى أو بدون علمه , الموضوع ده مش بالبساطة اللى تخليه مجال للآراء و الاجتهادات الشخصية من غير المتخصصين
كلنا يتابع الموضوع من الأمس بقلق بالغ , و نعلم كل تفاصيله من وسائل الاعلام العربية و الأجنبية و الإسرائيلية نفسها
هذا الموضوع خطير جدا ولا يحتمل أن يكون مجال للتبرير أو التماس الأعذار لأى شخص أو أى جهة مهما كانت
لا يجب أن نتناول هذا الموضوع بأى شكل من أشكال حسن النية تجاه عدونا التاريخى , هل يعقل أن تجد غريباً تجرأ على دخول ساحة بيتك ثم تلتمس له الأعذار !!!
الطيران الاسرائيلي ميقدرش يدخل مجالك الجوي الا باذن او خطا ويتنبه عليه يرجع زي حادثه رفح كان منطاد تجسس في مجالهم بيراقب النقطه الي حصلت فيها الحادثه الفظيعه بس ميقدروش يدخلوا لحد ميبقي الموضوع في مجالهم ومفيش حاجه اسمها دخلت ومشفنهاش عدد الرادرات العامله وقدرتها من متوسط المدي لعبد لقريب لسام لامون لباترويت للفرنسيه للروسيه اقولك مفيش نسر يعدي من غير ميبقي ليه بصمه راداريه ومصنف اعقد شبكه دفاع جوي والموضوع دا لو حصل فعلا الطياره الاسرائيليه هتنضرب او هتتسرق منهم حرب الكترونيه وتشويش زي محلص ووقع لهم 3 طيارات بدون طيار علي الحدود من 30\6 لحد دلوقتي وهتحرج نفسها قدام الدنيا كلها وهيبقي عليها واحد واحنا لازم نرده العلاقات مش زي منت متخيل
__________________
يا أيــهُا الرآجونْ مِنْهُ شَفاعَة , صَلوا عَليه وسَلموا تسَليمْـــــــا

avokato غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس