اقتباس:
|
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ;520746
لا يا باشا دي وجهات نظر
وجهة نظري انا قولتها وعارف ايه الجيش وممكن يعمل ايه
الحكاية مش مجرد تخمين ..
|
هذا يذّكرنى بنكتة عتيقة كنّا نقولها و نحن أطفال
مرة واحد مر باتنين بيتخانقوا , واحد بيشاور لفوق و بيقول ان دى الشمس , و التانى بيقول لا دى القمر
لما قرب منهم سألوه .. يا عم دى الشمس و لا القمر
قالهم : معرفش , أصل أنا غريب مش من البلد دى
.................................................. .................................................. ..
كل عام و انت بخير و عيد سعيد ان شاء الله
سوف أقوم لأصلى العصر